Zeepkistenrace

IMG_5477Oranjevereniging Ochten-Eldik organiseert opnieuw een spectaculaire zeepkistenrace.

Inschrijven
De inschrijfavonden voor Koningsdag 2020 zijn op dinsdag 18 februari en donderdag 20 februari tussen 19:00 en 20:00 uur. Zorg dat je er bij bent!

Categorieën
Er zijn twee categorieën. De eerste categorie (leeftijd basisschool) start rond 12:00 uur. De tweede categorie (leeftijd vanaf basisschool, inclusief de volwassenen) start rond 14:30 uur. Voor de laatste race zal het parcours wat ‘spannender’ gemaakt worden. Het belooft wederom spectaculair te worden.

Inschrijven
De inschrijfkosten zijn € 2,50 per zeepkist/team. Bedenk alvast een leuke naam voor jullie zeepkist/team.

Reglement
Een zeepkist mag per categorie één keer mee doen. Dit om iedereen een goede kans te laten maken. Deelname is uitsluitend mogelijk voor (kinderen van) leden van de Oranjevereniging Ochten. Uiteraard kun je lid worden bij de inschrijving. Bouw een “zeepkist” die aan de voorschriften in het reglement voldoet.

De race
Het parcours zal starten op de Molendam, ter hoogte van het Bevrijdingssingel. De finish zal ongeveer ter hoogte zijn van schoenenwinkel Van Breda. Vooraf wordt gecontroleerd of de zeepkisten aan de voorschriften voldoen. Je krijgt hier nog aanvullende informatie over.

Er zijn twee categorieën*:
– Categorie 1 (kinderen uit groep 3 t/m 8 basisschool)
– Categorie 2 (na categorie 1, inclusief volwassenen)

Prijzen
Er zijn mooie prijzen te winnen! Voor alle deelnemers in categorie 1 is er sowieso een prijs.

Als je vragen of opmerkingen hebt over de spelregels, dan kun je contact opnemen met de organisatie, via oranjeverenigingochten.eldik@live.nl of via Geurie van Tuil (06) 1333 9971.

We wensen je ontzettend veel plezier en succes met de voorbereiding én deelname aan zeepkistenrace op Koningsdag 2020 in Ochten!

Let op! Deelname aan de zeepkistenrace is geheel voor eigen risico. De organisatie kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade aan personen en/of materieel.

De organisatie houdt zich het recht voor om de leeftijden van de categorieën aan te passen, dan wel categorieën samen te voegen of te splitsen. Dit kan voorkomen als er bijvoorbeeld grote verschillen zitten in de aantallen per categorie.