KLEEDJESMARKT & MARKTKRAMEN

Kleedjesmarkt

Zolder opgeruimd? Kleed ingepakt? Kleingeld verzameld? Dan ben je er klaar voor: de kleedjesmarkt op Koningsdag! De kleedjesmarkt is hét moment in het jaar om je kamer en de zolder eens goed op te ruimen en de spulletjes, die je niet meer gebruikt, te verkopen. Wie maak jij blij met je oude boeken, skates of spelletjes?
Je hoeft je niet op te geven en reserveren is niet mogelijk, dus wees op tijd om verzekerd te zijn van een goede plek.
De auto uitladen kan tot 9:30 uur, daarna mogen er (in verband met de veiligheid) geen auto’s meer op het plein komen. Om 10:30 uur begint de aubade. Na de aubade kun je met de verkoop beginnen.
Houd je spullen over? Geen reden voor paniek. Ze kunnen namelijk nog prima een tweede leven krijgen, bijvoorbeeld bij de winkel van Woord en Daad aan de Molendam.

Marktkramen

Voor de commerciële verkoop of als je heel veel spullen hebt, kun je een marktkraam huren. Voor slechts € 32,50 huur je voor de hele dag een kraam. De marktkramen zijn 4 meter breed en zijn voorzien van een dak. De markt zal zijn van circa 10.30 uur tot 17:00 uur. Mail bij interesse voor een kraam naar: marktoranjeverenigingochten@gmail.com