Inschrijven autopuzzelrit

Al tientallen jaren wordt de puzzelrit gereden als traditionele afsluiting van de oranjedag. Ook dit jaar zal de rit “gewoon” worden uitgeschreven. Iedereen die lid is van de Oranjevereniging kan met zijn of haar eigen huishouden meedoen. De tocht is weer voorzien van moeilijke en grappige vragen, maar ook regelrechte instinkers. Laat je dus niet verleiden tot het voor de hand liggende antwoord en blijf kritisch.

Kosten voor deelname aan de puzzelrit zijn € 10,- voor leden (per auto) + een kleine vergoeding voor de ticketsite. Het inschrijfgeld gaat volledig naar de Stichting Stelvio for Life waar Adri Brundel zich met hart en ziel voor inzet.

Vanaf nú is het mogelijk om je in te schrijven voor de Autopuzzelrit 2021!
Scheur samen met je huishouden door de straten van Ochten en maak je wegwijs door ons dorp.
Wij zijn benieuwd wie zich mag bekronen tot Autopuzzelrit-Koning(in) 2021?!

Via onderstaande link kun je eenvoudig een ticket kopen en afrekenen met iDeal. Volg onderstaand stappenplan:

• Klik op de inschrijfknop:
  • Kies het tijdslot wanneer je (samen met je huishouden) wil starten;
  • 1 ticket is geldig voor 1 auto. Je hoeft dus NIET voor elke deelnemer in dezelfde auto een ticket te kopen;
  • Ticketgarantie bijboeken is NIET nodig. Het event vindt sowieso plaats en eventueel is er een mogelijkheid tot geldteruggave;
  • Tickets zijn te koop tot en met maandag 26 april 16:00 uur. De verkoop sluit eerder als alle beschikbare tickets zijn verkocht.
  • NAW-gegevens achterlaten tijdens het boeken van een ticket is nodig zodat de Oranjevereniging kan registreren wie er mee doen en wanneer. Door tickets te kopen, ga je akkoord met de algemene voorwaarden.
  • Per tijdslot is een bepaald aantal tickets te koop. Als een tijdslot is uitverkocht, gaat deze ticketcategorie automatisch op slot. Het is dan niet meer mogelijk om voor deze starttijd een ticket te kopen, kies dan dus een andere beschikbare tijd.

De maatregelen en richtlijnen van het RIVM omtrent de bestrijding van het COVID-19 virus moeten ten alle tijde in acht worden genomen. Wij vragen aan alle deelnemers hiervoor begrip en respect.

Let op: het is uitsluitend mogelijk om via deze site tickets te kopen. Dit kan NIET via de e-mail of fysiek. Ook op Koningsdag zijn er GEEN tickets te koop.

Elke deelnemende auto dient zich van te voren online te registreren:

Aanmelden voor autopuzzelrit

Stelvio for life